Vis foregående emne :: Vis næste emne |
Forfatter |
Besked |
yamamoto Site Admin
Indmeldt: 27. okt 2006 Indlæg: 697 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Lør maj 15, 2010 7:28 pm Emne: Torsdagsskydning KSC 20/5 17-20
Event starting Tors maj 20, 2010 3:00 pm for 3 hours
|
|
|
Torsdags-skydning på terrænbane 12 20/5 kl 17-20. Vi mødes ved vagten kl 17 som vi plejer. Tilmelding på denne tråd.
Prøveskytter velkomne _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
Tilbage til toppen |
|
|
Leadbyte
Indmeldt: 30. okt 2006 Indlæg: 143 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Tirs maj 18, 2010 10:35 pm Emne:
|
|
|
Det sku nok vær' muligt ast jeg kommer (skal lige hente bilen fra reservedels-pusheren)
Lead.. _________________ Murphy var optimist |
|
Tilbage til toppen |
|
|
yamamoto Site Admin
|
Skrevet: Ons maj 19, 2010 9:08 pm Emne:
|
|
|
Ikke mange tilmeldinger, det er kun de samme 2-3 stykker som dukker op.
Vi har nu adgang til at skyde på 100 meter eller 40 meter (ikke begge samtidig da det er på samme bane) efter hvad vi beslutter os til når vi stiller op. Hmm. med den nye banegodkendelse i hånden burde det faktisk nu være lovligt at placere skiver op ad sidevolden så der kan faktisk skydes på flere distancer samtidig.
Vejrudsigten siger pt let vind på torsdag og behagelig temperatur. _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
Tilbage til toppen |
|
|
yamamoto Site Admin
|
Skrevet: Tors maj 20, 2010 8:24 pm Emne:
|
|
|
Det var nærmest perfekte forhold til luftskydning, næsten ingen vind og behagelig temperatur. Det eneste minus var at vi kun var 3 skytter, Sort, Leadbyte og undertegnede.....
Som formand må jeg konstatere at det er en meget trist udvikling og at jeg er begyndt at overveje hvor længe at jeg gider blive ved som formand hvis det fortsætter på denne måde _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
Tilbage til toppen |
|
|
|