Vis foregående emne :: Vis næste emne |
Forfatter |
Besked |
yamamoto Site Admin
Indmeldt: 27. okt 2006 Indlæg: 697 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Ons feb 25, 2009 6:55 pm Emne: Generalforsamling i DLF 8 marts kl 11 på KSC
Event starting Søn mar 08, 2009 9:00 am for one hour
|
|
|
Der indkaldes hermed til generaforsamling i DLF på KSC (enten i DSF lokalet eller i kantinen, nærmere info følger). Dagsorden iflg vedtægterne. Det kan næppe tage mere end en times tid og så skyder vi bagefter. Der vil være kaffe og kage. _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
Tilbage til toppen |
|
|
tanteskrap
Indmeldt: 15. nov 2006 Indlæg: 250 Geografisk sted: Danmark
|
Skrevet: Man mar 02, 2009 9:31 am Emne:
|
|
|
Ifølge vedtægterne er næstformandsposten på valg. Det er tvivlsomt om den bestående næstformand genopstiller. _________________ Murphy er død.
Nietche er også død. |
|
Tilbage til toppen |
|
|
yamamoto Site Admin
|
Skrevet: Man mar 02, 2009 4:05 pm Emne:
|
|
|
tanteskrap skrev: | Ifølge vedtægterne er næstformandsposten på valg. Det er tvivlsomt om den bestående næstformand genopstiller. |
Hvad, er arbejdspresset for hårdt ?? Iflg foreningsloven skal vi være mindst 5 i bestyrelsen, men til gengæld er der ikke meget arbejde med det nuværende aktivitets-niveau hvor det stort set kun er formanden og kassereren som laver noget.
Der er i øvrigt gode nyheder på vej, skydning på u-inddækket stål bliver godkendt i løbet af de næste 1-2 måneder, så kan vi komme til at skyde silhouette og field-target til sommer. _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
Tilbage til toppen |
|
|
tanteskrap
|
Skrevet: Man mar 02, 2009 5:44 pm Emne:
|
|
|
Jaja. Vi får se om der bliver kampvalg om posten. Der er jo adskillige nye udøvere, som meget vel kunne løfte opgaven. _________________ Murphy er død.
Nietche er også død. |
|
Tilbage til toppen |
|
|
yamamoto Site Admin
|
Skrevet: Man mar 02, 2009 6:45 pm Emne:
|
|
|
tanteskrap skrev: | Jaja. Vi får se om der bliver kampvalg om posten. Der er jo adskillige nye udøvere, som meget vel kunne løfte opgaven. |
Indtil videre er der ingen som har tilmeldt sig søndags-arrangementerne... Håber at der kommer nok til at danne en fuld bestyrelse. I det mindste over-anstrenger vi ikke bestyrelsesmedlemmerne... siger manden som lige er endt i 2 bestyrelser mere (DSF-Kbh og KrudtUglen). _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
Tilbage til toppen |
|
|
yamamoto Site Admin
|
Skrevet: Tirs mar 03, 2009 5:30 pm Emne:
|
|
|
Generalforsamlingen bliver afholdt i DSF's lokale på KSC, lige forbi vagten, sidste dør på venstre hånd. _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
Tilbage til toppen |
|
|
tanteskrap
|
Skrevet: Tirs mar 03, 2009 7:13 pm Emne:
|
|
|
Nå, men bestyrelsesmedlemmer, som ikke dukker op til generalforsamlingen er vel automatisk genvalgt til en ny periode, medmindre der er andre som stille op naturligvis. _________________ Murphy er død.
Nietche er også død. |
|
Tilbage til toppen |
|
|
yamamoto Site Admin
|
Skrevet: Tirs mar 03, 2009 10:09 pm Emne:
|
|
|
tanteskrap skrev: | Nå, men bestyrelsesmedlemmer, som ikke dukker op til generalforsamlingen er vel automatisk genvalgt til en ny periode, medmindre der er andre som stille op naturligvis. |
Med mindre at de på forhånd melder ud at de ikke gen-opstiller.... _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
Tilbage til toppen |
|
|
zenmaster
Indmeldt: 19. apr 2008 Indlæg: 17 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Fre mar 06, 2009 5:55 pm Emne:
|
|
|
Jeg tilmelder mig naturligvis arrangementet - altså at deltage i den omfattende Generalforsamling
Hilsen
zenmaster |
|
Tilbage til toppen |
|
|
Oscar123
Indmeldt: 01. jun 2008 Indlæg: 29 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Fre mar 06, 2009 9:11 pm Emne:
|
|
|
Jeg påregner også at deltage i generalforsamlingen. Jeg er dog ikke sikker på at jeg kan finde mit farvestrålende DLF-medlemskort (nå nej, jeg har jo aldrig fået et...).
mvh
Oscar123 _________________ Rigtige mænd vælger en ordentlig kaliber: 533mm |
|
Tilbage til toppen |
|
|
tanteskrap
|
Skrevet: Lør mar 07, 2009 7:37 pm Emne:
|
|
|
Oscar123 skrev: | Jeg påregner også at deltage i generalforsamlingen. Jeg er dog ikke sikker på at jeg kan finde mit farvestrålende DLF-medlemskort (nå nej, jeg har jo aldrig fået et...).
mvh
Oscar123 |
joh. Du har fået præcis samme farvestrålende medlemskort som alle andre.. _________________ Murphy er død.
Nietche er også død. |
|
Tilbage til toppen |
|
|
Sort
Indmeldt: 17. feb 2007 Indlæg: 64
|
Skrevet: Søn mar 08, 2009 7:46 am Emne:
|
|
|