Vis foregående emne :: Vis næste emne |
Forfatter |
Besked |
yamamoto Site Admin
Indmeldt: 27. okt 2006 Indlæg: 697 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Ons aug 13, 2008 1:53 pm Emne: Søndagsskydning KSC 14/9 11-15
Event starting Søn sep 14, 2008 9:00 am for 4 hours
|
|
|
Søndags-skydning KSC 14/9 kl 11-15 på terrænbane 13. Vi mødes ved vagten kl 11. Tilmelding på tråden her. _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
Tilbage til toppen |
|
|
tanteskrap
Indmeldt: 15. nov 2006 Indlæg: 250 Geografisk sted: Danmark
|
Skrevet: Man sep 01, 2008 5:47 am Emne:
|
|
|
Der er tørt på for mit vedkommende. Men september plejer jo at være god. _________________ Murphy er død.
Nietche er også død. |
|
Tilbage til toppen |
|
|
yamamoto Site Admin
|
Skrevet: Ons sep 10, 2008 9:16 am Emne:
|
|
|
Jeg er desværre nød til at melde afbud til denne søndags-skydning da jeg på det tidspunkt står som banekommandør på Hanebjerg. Det forhindrer ikke jer andre i at skyde, bare meld i vagten at i er fra DLF før at i går ned på terrænbane 13. _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
Tilbage til toppen |
|
|
Smith
Indmeldt: 24. aug 2008 Indlæg: 3 Geografisk sted: Gladsaxe
|
Skrevet: Lør sep 13, 2008 6:51 pm Emne:
|
|
|
jeg er klar. Men er ikke medlem endnu, så kommer kun hvis et eller flere medlemmer kommer.[/img]
Sidst rettet af Smith Lør sep 13, 2008 6:59 pm, rettet 1 gang |
|
Tilbage til toppen |
|
|
tanteskrap
|
Skrevet: Lør sep 13, 2008 6:55 pm Emne:
|
|
|
Da Yamamoto er indisponibel grundet andet arrangement er jeg overmasterchiefinspectorboss i morgen, søndag. Rammerne er de samme som altid.
Tanten. _________________ Murphy er død.
Nietche er også død. |
|
Tilbage til toppen |
|
|
yamamoto Site Admin
|
Skrevet: Lør sep 13, 2008 8:33 pm Emne:
|
|
|
tanteskrap skrev: | Da Yamamoto er indisponibel grundet andet arrangement er jeg overmasterchiefinspectorboss i morgen, søndag. Rammerne er de samme som altid.
Tanten. |
Næstformanden skal jo træde til når formanden er forhindret. Det er så det første DLF foreningsarrangement jeg ikke har været med til. Jeg skal nok få en god dag alligevel, det er bare til SweDenCup på Hanebjerg hvor jeg kan findes hele dagen på stage 4. _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
Tilbage til toppen |
|
|
tanteskrap
|
Skrevet: Søn sep 14, 2008 1:32 pm Emne:
|
|
|
Elite-tropperne dukkede op.
Bortset fra, at det var en kende koldt når der gik en sky for solen og at blæsten forhindrede hul i hul-skydning var det en dejlig dag.
Der var 100% tilslutning til en fremtidig "Luft-Sniper" konkurrence med alternativ skydning, så det arbejder "vi" (sagde Tanten) videre med. _________________ Murphy er død.
Nietche er også død. |
|
Tilbage til toppen |
|
|
|