| Forfatter |
Besked |
Emner: Skydning i Lyngby 18/3 |
Johs
Svar: 32
Visninger: 71374
|
Forum: Officielle Foreningsmeddelelser Skrevet: Fre mar 16, 2007 7:04 pm Emne: Skydning i Lyngby 18/3
|
Min Dremel-klon har åbenbart ikke overarm nok til at kunne bore et hul i den, jeg har nu ødelagt 2 bor uden at der er sket andet end fordybningen er blevet lidt større og meget blankere. Nogen de ... |
Emner: SÃ¥ kan der betales |
Johs
Svar: 52
Visninger: 105087
|
Forum: Officielle Foreningsmeddelelser Skrevet: Tirs jan 16, 2007 6:40 pm Emne: SÃ¥ kan der betales
|
Tanten har både nummer 003 og nummer 007.
Det er helt normalt at Tanter er utætte og dobbeltløbet, og der for skal ha to nummerer.
Det eneste unormale ved Tanten er Meccanosætte ... |
Emner: Tilmelding til juleskydning søndag 17/12 på KSC |
Johs
Svar: 28
Visninger: 59982
|
Forum: Officielle Foreningsmeddelelser Skrevet: Ons dec 20, 2006 4:42 pm Emne: Tilmelding til juleskydning søndag 17/12 på KSC
|
.....Det gik fint, den ene lille hvide plastkapsel, dem fra mælkekartonerne, efter den anden lille hvide plastkapsel måtte tage sig en flyvetur.
......
Hvordan får du kapslerne til at blive hæ ... |
Emner: Tilmelding til juleskydning søndag 17/12 på KSC |
Johs
Svar: 28
Visninger: 59982
|
Forum: Officielle Foreningsmeddelelser Skrevet: Tirs dec 19, 2006 12:51 pm Emne: Tilmelding til juleskydning søndag 17/12 på KSC
|
I søndags på grisebanen blev min flaske og ubegrundet selvtillid ødelagt.
Der er nok en grund til at den bane heder GRISEBANEN. Ja selv skiverne blev griset til.
Her i formiddags var jeg over ... |
Emner: Tilmelding til juleskydning søndag 17/12 på KSC |
Johs
Svar: 28
Visninger: 59982
|
Forum: Officielle Foreningsmeddelelser Skrevet: Fre dec 15, 2006 10:06 am Emne: Tilmelding til juleskydning søndag 17/12 på KSC
|
| En selv kommer også til Juleskydningen, hos Kalvene i Boderne. |
| |