luftskytte.dk Forum Indeks luftskytte.dk
Dansk Luftskytte Forening
 
 CalendarCalendar   FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Calendar
Faste skydedage i Lyngby ?
Gå til side 1, 2  Næste
 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    luftskytte.dk Forum Indeks -> Officielle Foreningsmeddelelser
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Søn mar 04, 2007 10:50 pm    Emne: Faste skydedage i Lyngby ? Besvar, med citat

Nu hvor at det trækker ud med baner på Kalvebod hvad med at reservere faste skydedage i Lyngby frem til sommerferien ??

Man-tir-ons-tors er fast booket, Lyngby Skyttelaug har tir (pistol) +tor (riffel). Ved ikke hvilke baner som er i brug (og hvor meget) mandag og onsdag, men det kan man måske finde ud af. Firmaskytterne er vist en del (35 stk tror jeg), men den anden gruppe er vist ret lille.

Fredag er ikke sjov som fast skydeaften, heller ikke lørdag. Søndag eftermiddag 1-2 gange om måneden kunne være fint, skal det være oftere skal jeg have en anden skydeleder at dele vagterne med. Der skal nemlig være skydeleder fra Skyttelauget tilstede når vi låner deres bane, men det er bare om at en (eller flere) melder sig ind i Skyttelauget Lyngby og overholder de gældene regler. Leadbyte har snakket om at melde sig ind derude, nu han vanskeligt kan skyde i weekenderne.

_________________
pneumatisk-hullemaskine-operatør...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
tanteskrap



Indmeldt: 15. nov 2006
Indlæg: 250
Geografisk sted: Danmark

IndlægSkrevet: Man mar 05, 2007 7:46 am    Emne: Re: Faste skydedage i Lyngby ? Besvar, med citat

yamamoto skrev:
Nu hvor at det trækker ud med baner på Kalvebod hvad med at reservere faste skydedage i Lyngby frem til sommerferien ??

Man-tir-ons-tors er fast booket, Lyngby Skyttelaug har tir (pistol) +tor (riffel). Ved ikke hvilke baner som er i brug (og hvor meget) mandag og onsdag, men det kan man måske finde ud af. Firmaskytterne er vist en del (35 stk tror jeg), men den anden gruppe er vist ret lille.

Fredag er ikke sjov som fast skydeaften, heller ikke lørdag. Søndag eftermiddag 1-2 gange om måneden kunne være fint, skal det være oftere skal jeg have en anden skydeleder at dele vagterne med. Der skal nemlig være skydeleder fra Skyttelauget tilstede når vi låner deres bane, men det er bare om at en (eller flere) melder sig ind i Skyttelauget Lyngby og overholder de gældene regler. Leadbyte har snakket om at melde sig ind derude, nu han vanskeligt kan skyde i weekenderne.


Jeg har selv overvejet, at melde mig ind derude, men da jeg i forvejen er medlem i både DLF og Søllerød skytteforening, tror jeg først det bliver fra næste saison.

Måske var det en idé, at DLF sponserede et medlemskab i lyngby, med det formål, at kunne have en skydeleder på stedet indtil vi får baneadgang på KSC.

_________________
Murphy er død.
Nietche er også død.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Man mar 05, 2007 4:30 pm    Emne: Besvar, med citat

Medlemskaber er personlige så vi kan ikke som forening købe os til en plads. Jeg har selv betalt mit medlemsskab og benytter også faciliteterne til dicipliner under DDS (primært 15 m luft-pistol). Jeg har dog også tænkt mig at brænde lidt krudt af, der lokkes lidt med tærren-pistol men så skal der jo trænes lidt først.
_________________
pneumatisk-hullemaskine-operatør...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
tanteskrap



Indmeldt: 15. nov 2006
Indlæg: 250
Geografisk sted: Danmark

IndlægSkrevet: Man mar 05, 2007 6:50 pm    Emne: Besvar, med citat

yamamoto skrev:
Medlemskaber er personlige så vi kan ikke som forening købe os til en plads. Jeg har selv betalt mit medlemsskab og benytter også faciliteterne til dicipliner under DDS (primært 15 m luft-pistol). Jeg har dog også tænkt mig at brænde lidt krudt af, der lokkes lidt med tærren-pistol men så skal der jo trænes lidt først.


Min tanke var, at hvis et medlem i DLF ville stille op som "dørmand" for at sikre skydedagene (et par gange om måneden til vi får faciliteter på KSC), så kunne DLF måske sponsere eller yde støtte til dette medlems kontingent. Alternativt kunne vi som medlemmer lægge en lille erkendtlighed til pågældende medlem. En femtikroning kunne det enkelte medlem nok undvære...

_________________
Murphy er død.
Nietche er også død.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Man mar 05, 2007 9:39 pm    Emne: Besvar, med citat

Kontingent i Skyttelauget Lyngby koster kr 400 om året, dertil kommer et indmeldingsgebyr (mindre end vores).

Jeg prøver lige at tage en snak med næstformanden i morgen tirsdag.

_________________
pneumatisk-hullemaskine-operatør...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Ons mar 14, 2007 9:12 am    Emne: Besvar, med citat

Så lykkedes det at få en snak med Lyngbys formand og næstformand så vi kunne få klare linier om fremtidig brug af banerne.

Vi har fået lov til at låne banerne 2 gange hvor ikke-medlemmer kan prøve faciliteterne. Derefter gælder de normale regler om at man skal være medlem af Lyngby Skyttelaug for at kunne benytte banerne, dvs ikke noget med at kun skydelederen er medlem og slæber resten med. Selvfølgelig kan nye skytter fortsat komme og prøve et par gange før at de melder sig ind. Når man først er medlem kan man skyde på alle tidspunkter hvor banerne er ledige eller skyttelauget har skydedage (tirsdag og torsdag).

Medlemskab af Skyttelauget koster kr 400 om året samt kr 40 for de to skyttebøger til nye skytter. Skyttelauget skyder mange dicipliner så der er noget for enhver smag. De har ingen problemer med at vi skyder med vores luftvåben så længe at vi kun skyder på skiver.

Om det kan betale sig at melde sig ind i en forening mere for at få baneadgang er op til en selv. Beslutningen ville være nemmere hvis vi havde en ide om hvornår godkendelserne på Kalvebod kommer på plads, men de lader til at trække ud.

_________________
pneumatisk-hullemaskine-operatør...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
PH



Indmeldt: 29. okt 2006
Indlæg: 77
Geografisk sted: Søborg

IndlægSkrevet: Ons mar 14, 2007 1:31 pm    Emne: Besvar, med citat

jeg er klar på at skrive mig ind i Lyngby skydeklub. Ingen problemer med det - kan jeg gøre det på søndag d. !8 eller skal det helst være en hverdag.

Ja jeg kommer også på søndag d. 18

_________________
Mvh.
Peter
www.peters-photosite.dk
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Ons mar 14, 2007 4:44 pm    Emne: Besvar, med citat

PH skrev:
jeg er klar på at skrive mig ind i Lyngby skydeklub. Ingen problemer med det - kan jeg gøre det på søndag d. !8 eller skal det helst være en hverdag.

Ja jeg kommer også på søndag d. 18


Det hedder nu skyttelauget Lyngby Smile hjemmeside her http://www.sitecenter.dk/skyttelaugetlyngby/

Tilmelding skal ske til et bestyrelsesmedlem så det skal være tirsdag eller torsdag aften man melder sig ind.

Kan jeg tiltuske mig et lift på Søndag ?

_________________
pneumatisk-hullemaskine-operatør...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
PH



Indmeldt: 29. okt 2006
Indlæg: 77
Geografisk sted: Søborg

IndlægSkrevet: Ons mar 14, 2007 6:47 pm    Emne: Besvar, med citat

yamamoto skrev:
Tilmelding skal ske til et bestyrelsesmedlem så det skal være tirsdag eller torsdag aften man melder sig ind.

Kan jeg tiltuske mig et lift på Søndag ?


Jep - det skal ske - samme tid og sted Smile

_________________
Mvh.
Peter
www.peters-photosite.dk
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Ons mar 14, 2007 9:08 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg skal lige huske at sige at der ikke foregår noget i Lyngby denne torsdag, sæsonen starter først for alvor i næste uge (efter den store ombygning af 15-meter banen).
_________________
pneumatisk-hullemaskine-operatør...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Fre mar 23, 2007 6:35 pm    Emne: Besvar, med citat

Så er sæsonen officielt i fuld gang i Skyttelauget Lyngeby med skydninger tirsdag (pistol) og torsdag (riffel). Leadbyte var forbi i tirsdags og der var et par stykker som prøvede hans Revo (håber ikke han måtte tørre for meget savl af). Til gengæld fik han braget en stribe 9 mm af, så var det vist hans tur til at savle Smile

PH regner med at melde sig ind, mener også at Futte1 ville melde sig ind. Hvis vi er 3-4 medlemmer burde det gå at arrangere faste skydninger.

Jeg vil gerne høre fra dem som har eller overvejer at melde sig ind så jeg ved hvor mange jeg kan sige vi er næste gang jeg snakker med bestyrelsen.

_________________
pneumatisk-hullemaskine-operatør...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Ons mar 28, 2007 12:47 pm    Emne: Besvar, med citat

yamamoto skrev:

Jeg vil gerne høre fra dem som har eller overvejer at melde sig ind så jeg ved hvor mange jeg kan sige vi er næste gang jeg snakker med bestyrelsen.


Jeg har ikke hørt fra nogen angående ovenstående og er derfor ikke i stand til at booke flere søndags-skydninger. Vi skal op på at være mindst 3-4 stykker som er medlem i Skyttelauget før at vi kan bestille banen og det er vi pt ikke.

_________________
pneumatisk-hullemaskine-operatør...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Dense



Indmeldt: 28. okt 2006
Indlæg: 136
Geografisk sted: Nordsjælland

IndlægSkrevet: Ons mar 28, 2007 2:46 pm    Emne: Besvar, med citat

yamamoto skrev:
yamamoto skrev:

Jeg vil gerne høre fra dem som har eller overvejer at melde sig ind så jeg ved hvor mange jeg kan sige vi er næste gang jeg snakker med bestyrelsen.


Jeg har ikke hørt fra nogen angående ovenstående og er derfor ikke i stand til at booke flere søndags-skydninger. Vi skal op på at være mindst 3-4 stykker som er medlem i Skyttelauget før at vi kan bestille banen og det er vi pt ikke.


Jeg vil godt melde mig ind hvis det hjælper. Er kun til Søndag`s skydninger.

Jeg er ikke meget værd efter en arbejdsdag.

Var det tirsdag eller torsdag man skulle melde sig ind ? og hvad tid

_________________
vh. Dense.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
tanteskrap



Indmeldt: 15. nov 2006
Indlæg: 250
Geografisk sted: Danmark

IndlægSkrevet: Ons mar 28, 2007 3:04 pm    Emne: Besvar, med citat

Blev det ikke til noget med at lade DLF leje baner?
_________________
Murphy er død.
Nietche er også død.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Ons mar 28, 2007 3:44 pm    Emne: Besvar, med citat

Tirsdag er der pistolskyding 19-22:30 Ernst (næstformand) er den man skal snakke med angående indmelding.

Torsdag er der riffelskydning 19-22:30 John (formand) er den man skal snakke med angående indmelding

Jeg er der fast om tirsdagen fra kl 19 til kl 20, nogle gange længere. På det seneste er det inde på den lange bane jeg holder til (husk høreværn, det larmer når der skydes grov).

Leje af baner er ikke muligt, det er kommunens baner og vores aktiviteter på banerne foregår i Skyttelaugets navn. Hvis vi havde tilhørsforhold til Lyngby-Taarbæk kommune kunne vi få gratis baneadgang i eget navn, men da foreningen holder til i formandens kommune er vores tilhørsforhold københavn.

Futte1 snakkede om at melde sig ind, men har været meget stille på det seneste, jeg tror babyen er ankommet. PH overvejede det også, han har også været stille på det seneste. Jeg mener også at FX Sniper var med på vognen.

_________________
pneumatisk-hullemaskine-operatør...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    luftskytte.dk Forum Indeks -> Officielle Foreningsmeddelelser Alle tidspunkter er GMT
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
You cannot post calendar events in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group