luftskytte.dk Forum Indeks luftskytte.dk
Dansk Luftskytte Forening
 
 CalendarCalendar   FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Calendar
Dansk Luftskytte Forening - Kbh stiftet

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    luftskytte.dk Forum Indeks -> Officielle Foreningsmeddelelser
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Ons nov 29, 2006 10:47 pm    Emne: Dansk Luftskytte Forening - Kbh stiftet Besvar, med citat

Jeps, det skete faktisk, foreningen eksisterer nu officielt! Den hårde kerne, 11 mand høj har nu stiftet foreningen. Fra formandens side tak for stor entusiasme og nogenlunde ro og orden. Referat når jeg har tydet mine kragetær. Første arrangement håber vi bliver en jule-skydning, men bemærk at vi håber at vi kan finde en mulighed, vi har ingen garanti.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
tanteskrap



Indmeldt: 15. nov 2006
Indlæg: 250
Geografisk sted: Danmark

IndlægSkrevet: Tors nov 30, 2006 7:08 am    Emne: Re: Dansk Luftskytte Forening - Kbh stiftet Besvar, med citat

yamamoto skrev:
Jeps, det skete faktisk, foreningen eksisterer nu officielt! Den hårde kerne, 11 mand høj har nu stiftet foreningen. Fra formandens side tak for stor entusiasme og nogenlunde ro og orden. Referat når jeg har tydet mine kragetær. Første arrangement håber vi bliver en jule-skydning, men bemærk at vi håber at vi kan finde en mulighed, vi har ingen garanti.


Jeg går ud fra, at bestyrelsens sammensætning samt de valgte udvalgsformænd skal publiceres her på Luftskytte.dk, om ikke andet så med nickname og "rang".
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Tors nov 30, 2006 8:11 am    Emne: Re: Dansk Luftskytte Forening - Kbh stiftet Besvar, med citat

tanteskrap skrev:

Jeg går ud fra, at bestyrelsens sammensætning samt de valgte udvalgsformænd skal publiceres her på Luftskytte.dk, om ikke andet så med nickname og "rang".


Det kan du stole på at det skal, men lad mig lige få skrevet referatet først. Jeg regner med at have det online fredag eller lørdag (tør ikke love det færdigt i aften).
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Dense



Indmeldt: 28. okt 2006
Indlæg: 136
Geografisk sted: Nordsjælland

IndlægSkrevet: Fre dec 08, 2006 9:24 pm    Emne: Re: Dansk Luftskytte Forening - Kbh stiftet Besvar, med citat

yamamoto skrev:
Jeps, det skete faktisk, foreningen eksisterer nu officielt! Den hårde kerne, 11 mand høj har nu stiftet foreningen. Fra formandens side tak for stor entusiasme og nogenlunde ro og orden. Referat når jeg har tydet mine kragetær. Første arrangement håber vi bliver en jule-skydning, men bemærk at vi håber at vi kan finde en mulighed, vi har ingen garanti.


Det er bare kanon. Så mangler vi bare at få lidt gang i biksen " medlemmer " Very Happy Måske der skulle tages fat i de andre foreninger igen. Rolling Eyes

_________________
vh. Dense.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Fre dec 08, 2006 10:45 pm    Emne: Besvar, med citat

Så snart vi har noget at poste, såsom faste skydedage, konkurrencer osv skal der nok blive sendt noget ud. Der er webmail på hosten og med formand@luftskytte.dk som afsender kan det være at det er nemmere at komme igennem spam filtrene. Jeg har gemt adresselisterne jeg samlede sammen til alle skytteforeningerne i og omkring Kbh, faktisk det meste af sjælland.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Dense



Indmeldt: 28. okt 2006
Indlæg: 136
Geografisk sted: Nordsjælland

IndlægSkrevet: Fre dec 08, 2006 10:59 pm    Emne: Besvar, med citat

He he din snu rad. Very Happy
_________________
vh. Dense.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    luftskytte.dk Forum Indeks -> Officielle Foreningsmeddelelser Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
You cannot post calendar events in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group