luftskytte.dk Forum Indeks luftskytte.dk
Dansk Luftskytte Forening
 
 CalendarCalendar   FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Calendar
kommunikation

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    luftskytte.dk Forum Indeks -> Officielle Foreningsmeddelelser
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Milvo



Indmeldt: 06. feb 2009
Indlæg: 6

IndlægSkrevet: Søn jun 13, 2010 3:07 pm    Emne: Besvar, med citat

yamamoto skrev:
Igen er det de samme få som melder deres engagement i foreningens aktiviteter. Som formand må jeg efterhånden overveje om det er umagen værd for mig at fortsætte med at arrangere disse faste skydedage når interessen for at deltage i foreningens aktiviteter tilsyneladene er stærkt begrænset.




Hej Yamamoto og alle andre.
Jeg vil gerne knytte en komentar til denne udtalelse....
Jeg deltog selv flere gange sidste forår/sommer, det var ganske hyggeligt og bedre end at skyde i haven, eller at skulle snige sig til at skyde på offentlig grund.

Det kommer mig som en stor overraskelse at der nu er en 100-meter bane vi kan skyde på. Er det ikke en nyhed som burde bredes ud via det mail-system som foreningen må forventes at have?

Bedre information = mere fremmøde.

MVH
Milvo
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Man jun 14, 2010 4:36 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg har skilt emnet ud i en seperat tråd nu det ikke har noget at gøre med den specifikke skydedag.

Foreningen er hvad medlemmerne gør den til, pt er det desværre ikke ret mange af medlemmerne som gør ret meget. Man kunne prøve at sende mails ud til medlemmer af dette forum hver gang at vi arrangerer noget, men jeg mener at der må være grænser for hvor meget at man behøver at håndfodre folk, nu at vi allerede annoncerer alle kommende skydedage, både i et overordnet indlæg med alle årets skydedage og et indlæg pr skydedag.

Da jeg i sin tid etablerede dette forum håbede jeg at det ville tiltrække en del af den luftskydnings-snak som ellers lå på NVF, dette er desværre ikke sket og vi har set os nødsaget til også at annoncere vores skydedage på NVF for at give folk en ekstra chance for at bemærke dem.

Iflg vores vedtægter skulle vi have holdt generalforsamling for flere måneder siden, der er ikke et eneste medlem som har givet udtryk for at de har savnet generalforsamlingen. Vi kommer nok i øvrigt til at ændre vedtægterne således at generalforsamlingen afholdes i forbindelse med en skydedag i sommersæsonen, så er der en større chance for at der dukker nogen op. Vi holdt vores anden generalforsamling med kun 3 fremmødte medlemmer, sidste gang var vi vist 6-7 stykker.

I øvrigt er 100-meter banen vores gode gamle terrænbane 12, der er blevet bygget en blændering som tillader at der skydes på det lange hold, men der kan kun skydes på een distance af gangen. Om vi skyder på kort eller langt hold er op til de fremmødte på pågældene skydedag, det er så som regel vindforholdene som driver beslutningen.

_________________
pneumatisk-hullemaskine-operatør...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    luftskytte.dk Forum Indeks -> Officielle Foreningsmeddelelser Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
You cannot post calendar events in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group