luftskytte.dk Forum Indeks luftskytte.dk
Dansk Luftskytte Forening
 
 CalendarCalendar   FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Calendar
Skydning efterår/vinter
Gå til side Forrige  1, 2
 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    luftskytte.dk Forum Indeks -> Officielle Foreningsmeddelelser
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Tirs dec 04, 2007 4:28 pm    Emne: Besvar, med citat

Vi skal i forvejen betale for banerne på Kalvebod (også selvom at jeg ikke har set nogen regning endnu), de koster kr 30 pr skytte pr gang, så det skal ikke begrænse os. Det har så i øvrigt givet mig en ide, nemlig at kontakte hallen i Lyngby direkte (uden om SKL) og høre om vi kan leje 50-meter banen der. Så er det i DLF regi og forsikrings-problematikken er løst.
_________________
pneumatisk-hullemaskine-operatør...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Sort



Indmeldt: 17. feb 2007
Indlæg: 64

IndlægSkrevet: Ons dec 05, 2007 8:14 am    Emne: Besvar, med citat

For mig der bor 1½km fra glostrup banerne er de lidt mere attraktive end lyngby som hurtigt tager 1½ time at nå.
Men det er da helt klart vigtigere at have baneadgang end om jeg skal køre langt.
Jeg går ud fra at der kommer en eller anden form for afgørelse af hvad vi gør med glostrup banerne når der er afholdt generalforsamling.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
01jb



Indmeldt: 05. okt 2007
Indlæg: 13
Geografisk sted: Holbæk

IndlægSkrevet: Ons dec 05, 2007 8:27 am    Emne: Besvar, med citat

Sort du bliver smidt om i varerummet, og så kører vi sgu til Lyngby.

Det jeg mener er at hvis det ellers passer med dagen og tidspunkt, så kører du med mig, jeg skal jo forbi slummen når jeg skal hjem til farmen.

Jønne Laughing
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
01jb



Indmeldt: 05. okt 2007
Indlæg: 13
Geografisk sted: Holbæk

IndlægSkrevet: Tirs dec 11, 2007 2:34 pm    Emne: Besvar, med citat

SKER der snart noget eller hu?

Sort først tillykke med svendeprøven, jeg antager det gik godt Laughing

Så skal vi så have bestilt nogle baner, og husk du skal have kronoen med så vi kan måle fars cfx.

Jeg har overvejet at lade dig "øve" på cfx`en, forstået du kan bruge din fine nye titel til at få cfx`en til at performe lidt bedre ifald du havde lyst Question

Jønne
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Sort



Indmeldt: 17. feb 2007
Indlæg: 64

IndlægSkrevet: Ons dec 12, 2007 3:24 pm    Emne: Besvar, med citat

svendeprøven gik tilfredsstillende.
sådan da, jeg var sikker på at bestå men vidste godt at vores fælles opgave lå og vippede imellem 7 og 10 på den nye skale (7=8-9 på den gamle skala).
Min forhåbning var så at jeg med min selvstændige opgave og det arbejde jeg havde lagt i computer tegningerne (som lidt er min afdeling) ville ende ud med et 10 tal... der blev jeg så skuffet lidt, men skuffelsen tog først rigtigt fat da jeg fik at vide at bureaukratiet mener at jeg er lærling fremtil 31/3.

Det forhindrede naturligvis ikke uhæmmet druk og festivitas, men jeg arbejder lidt på at finde en "læreplads" som er indstillet på en rimelig overgangsløn når der nu ikke er nogen forpligtigelser forbundet med at have mig gående og ovenikøbet et tilskud på 35 kr pr time fordi jeg er voksenlærling. den løsning får lige et par forsøg.

Et alternativ er at jeg søger bureaukratiet om nedsat læretid og tosser rundt i skolepraktik indtil da til 66 kr i timen (aka timelønnet sort arbejde), hvor feks en lille CFX'er kunne kittes op med nye fjederstyr og lir.

Ellers kan jeg godt lave fjederstyr og smådele på mål/tegninger i mit beboerforenings værksted.

Jeg går lidt og venter på "order to go" omkring den glostrup bane, som svaret lyder skal vores kære formand jo kontakte hallederen, eller bemyndige mig til at føre ordet, det afhænger så igen af resultaterne fra lyngby kan jeg forstå.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Tors dec 13, 2007 12:25 pm    Emne: Besvar, med citat

Tillykke med svendebrevet Sort! Bureaukratiet har som altid kronede dage i det glade Danmark.

Mht. Glostrup kan du sagtens bemyndiges til at tage kontakt med dem eller sende mig en PB med kontaktoplysningerne, så skal jeg nok kontakte dem. Jeg må indrømme at jeg faktisk har ventet på en PB fra dig omkring dette, beklager hvis vi er gået forbi hinanden.

_________________
pneumatisk-hullemaskine-operatør...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
01jb



Indmeldt: 05. okt 2007
Indlæg: 13
Geografisk sted: Holbæk

IndlægSkrevet: Tors dec 13, 2007 12:42 pm    Emne: Besvar, med citat

Sådan drenge nu er der samtalerum igen her på sitet Very Happy

Sort du er hermed den officielle lokal repræsentant for Lufttosserne, med ret til at være tosset Shocked

Jeg varmer lige luftflasken op, og tjekker for O ringe samt diverse, og så skal der skydes.

Jønne
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
yamamoto
Site Admin


Indmeldt: 27. okt 2006
Indlæg: 697
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Tors dec 13, 2007 9:31 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg har fået kontakt-info fra Sort og ringer til Glostrup i morgen torsdag. Vi skal dog nok ikke regne med at komme til at skyde derude før i det nye år, der er lige noget jul der fylder i kalenderne.
_________________
pneumatisk-hullemaskine-operatør...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Sort



Indmeldt: 17. feb 2007
Indlæg: 64

IndlægSkrevet: Fre dec 14, 2007 4:11 pm    Emne: Besvar, med citat

fy for den da det er dyrt at være udlært og flytte fra konen. jeg håber sgu der er job et eller andet sted i løbet af næste uge.
Ellers bliver det sgu en mager jul, godt det er moar der lægger hus og mad til gildet Wink

Med hensyn til banerne, så er der vel efterhånden ingen der har tid til at skyde før tidligst efter juleaften og sikkert ikke før efter nytår.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    luftskytte.dk Forum Indeks -> Officielle Foreningsmeddelelser Alle tidspunkter er GMT
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 af 2

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
You cannot post calendar events in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group